Έχοντας εισέλθει στην Εποχή της Τεχνικής Νοημοσύνης ,(Τ.Ν.), εύλογα η συζήτηση που αφορά τον ρόλο των Ελληνικών Μ.Μ.Ε. εντός της, είναι επίκαιρη αλλά και ζωτικής σημασίας.
Παράλληλα, αναλύονται κάποιες από τις προκλήσεις που οι Ελληνικές ΜΜΕ καλούνται να αντιμετωπίσουν από την έλευσή της , καθώς και οι εν δυνάμει ευκαιρίες που η Τ.Ν. γεννά γι’ αυτές μέσα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.
Ταυτόχρονα, αν στρέψουμε την προσοχή μας σε διεθνές επίπεδο , αντιλαμβανόμαστε πως η Τ.Ν. μέσω των Εργαλείων της ,ήδη επιδρά με καταλυτικό τρόπο μετασχηματίζοντας και αναδιαμορφώνοντας βαθιά την παραγωγική διαδικασία και τελικά εξελίσσεται σε τεχνολογία στρατηγικής σημασίας για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου.